slide show

SKRIVET: 2013-01-06, kl 14:38:02 | PUBLICERAT I: - Teckningar

Bilbo Baggins + speed drawing


Bilbo Baggins från "The Hobbit"
 
Det var ett tag sen, men nu kände jag att det var dags. Såg ju filmen "The Hobbit" för tre veckor sen och jag älskade allting med den, verkligen en fantastisk film. Så ville egentligen sätta igång med en speed drawing direkt, men skolan kom såklart ivägen. Nu på lovet fick jag min chans och här är resultatet! :)

Jag är faktiskt stol över mig själv. Bland de bästa teckningarna jag gjort och framförallt den bästa speed drawingen jag gjort! Kände sån där massiv inspiration som jag gjorde när jag ritade Loki för första gången i maj, var hur kul som helst att göra denna! :)

Speed drawing av Bilbo Baggins



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: