slide show

SKRIVET: 2012-05-06, kl 02:08:41 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Stjärnskådning med marshmallows










Canon EOS 550D + Sigma 10-20mm f4-5.6 EX DC HSM

För två veckor sedan var jag ute och försökte fota stjärnfallen som var då. Misslyckades eftersom det var ganska molnigt. Idag försökte jag igen, så åkte 1 mil utanför stan med mina vänner och ställde upp kameran ännu en gång. Vi skämde bort oss sjävla med lite grillade marshmallows och började vår stjärnskådning. Vi såg inga stjärnfall men njöt ändå av den fina stjärnhimeln! :)

Inte förrän nu när jag kom hem upptäckte jag att: "SHIT, jag har fångat fyra stycken på bild!". De är inte jättestarka, men de finns där! (6:e och 7:e bilden) Hur coolt är inte det?!

(tro det eller ej, det är månen som ger det starka ljuset)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: