slide show

SKRIVET: 2011-05-26, kl 19:31:25 | PUBLICERAT I: - Makro

Liljekonvalj får duga


Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 + Närbildsfilter +4
s100, f5.6, ISO500


Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 + Närbildsfilter +4
s100, f5.6, ISO400

Åh, snart är veckan över! Har haft hur fullt upp som helst. Haft tre nationella prov, två redovisningar och flera träningar till Rising Stars, men nu är det snart över. Imorgon väntar förstås Matte B kursprov och sista nationella i tyska. Efter i morgon så är det bara kemin kvar innan det härliga sommarlovet börjar! Är verkligen skoltrött nu...

I helgen ska jag städa mitt rum (även om det kändes som jag gjorde det nyss... vilket jag faktiskt inte gjorde) och så ha en pluggdag med mina mates. Sen blir det väl lite annat mys också om jag får tid.

Men nu måste jag plugga matte, stoppa något i magen och hoppa i säng om jag ska orka sitta fokuserad i fyra timmar imorgon bitti...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: