slide show

SKRIVET: 2011-05-30, kl 18:37:57 | PUBLICERAT I: - Svart/vit

Bortglömda bilder


Nikon D3000
s1/250, f8.0, ISO100


Denna bild tog jag faktiskt i sommras, när jag var på Gotland med Linn (därav vet jag inte objektivet, gissar på standard). Min kamera la ju olyckligtvis av då, så jag beslagtog Linns Nikon-kamera istället. Fick knappast några bättre bilder än denna då, eftersom jag + Nikon inte är lika med ♥. Förstår inte hur Nikon fungerar, och tycker personligen mer om Canon :) Denna sommar följer däremot min 550D (som inte kommer gå sönder) med till Gotland och många fina bilder ska det bli!

Tidigare idag var jag hos tandläkaren för första gången på länge. Lite läskigt var det, och måste tydligen dra ner på läsk. Tycker inte att jag dricker så mycket cola m.m vanligtvis, men tydligen tillräckligt för att det skulle visas via mina tänder...

Och nu sitter jag med kemiboken i handen och försöker förstå någonting om kemisk bindning, organisk kemi eller syra-bas par. Nej, jag fattar inte mer än ni. Tror inte att mitt kursprov i Kemi A kommer bli något jag är stolt över...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: