slide show

SKRIVET: 2011-03-14, kl 19:43:48 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Tavlor!


Äntligen tavlor på rummet!

Idag kom mina bilder med posten, awesome! Sex stycken med färg och sex stycken utan, i fall jag skulle vilja byta eller något. Tog genast med dom upp till mitt rum och satte in dom i ramarna, det enda som fattas nu är att de ska upp på väggen. Om jag ber pappa snällt kanske de kommer upp i morgon :)

Var iväg till Trafiskolan och gjorde syntest idag med bror. Nu är det bara att skicka in alla dessa papper, och sedan är det bara att börja köra! Längtar, tror det ska bli sjukt roligt. Kommer nog gå lite segt i början... haha, är så rädd att krascha bilen eller något!

Ska göra något mumsigt till kvällsmat och sedan sätta mig framför tv:en resten av kvällen. That's life :)
Hugs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: