slide show

SKRIVET: 2011-03-17, kl 20:01:40 | PUBLICERAT I: - Svart/vit

Feber


Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6
s1/60, f5.0, ISO100


Bilden är ovan är redigerad i Lightroom, som jag fått allt mer tycke för den senaste tiden. Tycker det ger bättre resultat än Photoshop när man vill ändra bilderna snabbt och enkelt. Ger dessutom snyggare resultat för svartvita bilder. Så har du inte Lightroom installerat på datorn - skaffa det! Är fantastiskt bra för att redigera porträtt. (Försökte ladda upp en "före" bild, men av någon anledning så går inte det...)

Och jag ligger fortfarande hemma och är sjuk. Imorse vaknade jag med en 39.3 graders feber, inte undra på varför jag frysit hela natten. Hoppas verkligen det går över tills imorgon, vill faktiskt tillbaka till skolan. Dessutom åker jag nog iväg till Sälen imorgon över helgen, även om det kanske inte är det bästa om jag inte blir bättre.

Ska börja med porträttfotografering så snart som möjligt, Angelica och jag ska träffas någon dag och försöka få ihop några snygga bilder. Det är lite mycket just nu bara och tid för fotografering och tecknande finns det knappt, tyvärr. Ska bli bättre, lovar :)
Hugs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: