slide show

SKRIVET: 2011-03-27, kl 21:08:03 | PUBLICERAT I: - Porträtt/Människor

Bitande kyla i dåligt ljus



Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II + Reflexskärm Silver
s1/60, f2.2, ISO200


Har svårt att bestämma mig för vilken jag gillar mest - färg eller svarvit. Men det här är en av bilderna som jag och Linn tog igårkväll. Det var ett dåligt beslut av oss att gå ut så sent, ljuset blev inte alls bra och det blev mörkt hur fort som helst. Dessutom var det frysande kallt och våra armar och ben höll på att domna bort. Men några bilder fick vi till i alla fall, och vi borde ha planerat lite mer än vad vi gjorde.

Annars har helgen riktigt mysig. Linn och jag kollade på massa film, åt massa onyttigheter, spelade massivs med tv-spel och tog oss någon promenad. Vi deltog dessutom aktivt i Earth Hour genom att släcka ner hela huset och tända massa ljus i rummet. I ungefär en timme körde vi utan elektricitet och spelade lite gitarr mm :)

Nu har hon åkt tillbaka till Stockholm och jag sitter i mitt rätt så stökiga rum. För storstäda till veckan. Så jag antar att jag göra lite popcorn till mig själv och sätter på The Big Bang Theory - min nya favoritserie. Har sett fyra avsnitt bara idag, och fler lär det bli. Den serien är så charmig, och dessutom känner jag mig en aning smart när jag faktiskt förstår en del vetenskapliga saker de snackar om :)
Hugs.


Ellen

har också en canon eos 550d, har en fråga.....

Min kamera är UUUUUSEL i mörker. på mitt rum, mitt på dagen kan jag inte ens ta bilder, JÄTTE IRRITERANDE!!



samma sak för dig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: