slide show

SKRIVET: 2011-06-10, kl 23:18:24 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Studentdag och efterlängtad present


ÄNTLIGEN!

Min tröja har äntligen anlänt till mitt hem efter två veckor av väntan! Den har tydligen tagit sig ända från Japan till Sverige, så en resa över halva jordklotet för en tygbit. En mycket fin tygbit dock

Idag var det studenten för de i Örebro län (och andra ställen runt om i Sverige), inte för mig förstås. Jag får vänta i två år till innan jag får en mössa och en pinsam bild på mig själv på ett plakat. Ida och jag åkte in till Örebro idag för att shoppa och gå på bio, och studenterna var all over the place. Vi var mycket avundsjuka, ja.

Och sommarlovet har börjat (redan igår), vilket känns sjukt egentligen! Jag firade i alla fall med grillfest med mina naturvetare. Hoppas flera sådana dagar inträffar i sommar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: