slide show

SKRIVET: 2011-07-25, kl 12:53:53 | PUBLICERAT I: - Porträtt/Människor

Syskonfotografering




Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II + Reflexskärm 60cm

Igårkväll så gick jag ut med mina syskon (i regnet) och tog några porträttbilder, eftersom min mamma ska ha bilder på hela familjen på en tavla. Så nu är bilderna på Klas, Stefan och Anna-Lena fixade och nu återstår jag själv och min mor och far :)


JENNY

Riktigt fina bilder du tar! :)

Jag har en liten fråga, jag är väldigt sugen på att köpa ett Canon 50mm f1,8 objektiv men blir lite tveksam.. Är det bra? Jag suktar efter ett objektiv som ger bra bokeh och skärpa även om jag inte har full zoom.

Vet du om det är någon stort skillnad mellan det objektivet och standardobjektivet (canon 18-55mm)?

Tack på förhand :D



PUBLICERAT: 2011-07-28, 02:28:40 | URL: http://mlbyjp.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: