slide show

SKRIVET: 2011-07-15, kl 18:00:19 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

17 år i staden där jag växte upp



Tänka sig, att idag är det ingen vanlig dag! För idag är det nämligen min födelsedag :)
Japp, jag blir så gammal som 17 år (även om jag känt mig som det i ett halvår). Tänk vad åren går fort. Tyckte det var nyss jag var så liten att jag satt och körde bil med kastrullock, fortfarande lekte i skolan eller trodde Danmark låg på andra sidan sjön. Men nu är jag stor (och har varit ett bra tag egentligen), och jag kommer allt närmare pensionen, haha.

Har inte haft någon speciell födelsedag och har nästan behövt påminna alla mina familjemedlemmar om att jag faktiskt fyller år idag. Jag antar att ju äldre man blir, desto mindre bryr sig folk. Men jag klagar inte, jag blev ju trots allt firad i tisdags :)

Dessutom har jag varit hos vårdcentralen och fått konstanterat att jag nu har "halsfluss", så jag ska äta pencilin i 10 dagar. Kul när jag åker till Gotland imorgon... och det påminner mig - jag måste packa!

Grattis till mig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: