slide show

SKRIVET: 2011-02-14, kl 21:08:49 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Alla hjärtans dag tvåtusenelva


Glad alla hjärtans dag!

Då var det 14 februari igen då, och det innebär att kärlek ska spridas. Jag har faktiskt gett ut lite kärlek idag. Köpte faktiskt lite choklad till Ida och min pappa, och en bukett blommor till min mamma. Sen har jag kramats massa också, så jag tycker jag gjort väldigt bra ifrån mig :)

I helgen fixade jag lite ny design, var så fruktansvärt trött på den andra :) och om jag skulle ha tid och lust så skulle jag verkligen fixa till så bloggen blir snygg. Men ah... jag har aldrig den tiden, och html-koder och jag går inte riktigt hand i hand dessutom. Sen har jag även tagit promenad med Ida och sett massa film med William. Helgen var ju fri från läxor (nästan) så passade på att utnyttja detta.

På onsdag är det friluftsdag och då åker jag till Sälen med Hanna och Louise :D bussen åker klockan 06.00 och är hemma igen 20.00, så kommer antagligen vara helt slut efter 6 timmars snowboard. Det känns inte kanon att det är en "fysik-torsdag" som vi kallar't dagen efter heller. Jag överlever nog :)

Nu jobbar jag på Hannas födelsedagspresent, eftersom den lilla flickan fyller 17 år på torsdag! Så om jag ska hinna klart så måste jag verkligen jobba med det hela kvällen nu och imorgon.

Fortsätt sprida kärlek, dagen är inte slut än.
Massa puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: