slide show

SKRIVET: 2011-05-01, kl 00:35:34 | PUBLICERAT I: - Porträtt/Människor

Första maj


Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II + Reflexskärm Silver 60cm
s1/250, f5.6, ISO100


Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
s1/160, f4.5, ISO100


Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
s1/200, f4.5, ISO100


Här är några av de bilder Ida och jag tog idag ute i skogen :) Solen var inte helt framme och vi kände oss inte helt på hugget, så det blev bara några foton på en halvtimme eller så. Men fick allt några som jag tyckte om.

1 maj nu då (klockan har passerat midnatt) och jag spenderande aprils sista kväll med fem kära vänner från min klass i nian, mycket trevligt :) blev lite pizza och film. Nu sitter jag och kan knappt hålla mina ögon öppna, sängen väntar på mig.

Har dessutom fått en repa på min display på kameran (en ganska så irriterande sådan) från att legat i väskan :( Funderar på att lämna in kameran och bli av med den, repan alltså, när garantin fortfarande gäller. Min stackars älskling...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: