slide show

SKRIVET: 2011-04-08, kl 21:38:50 | PUBLICERAT I: - Teckningar

Andrew Garfield


En av de fulaste skisserna på länge ;)





Andrew Garfield från The Social Network

Eftersom jag och Medina har kommit fram till att vi delar intresset av att Andrew är ganska så snygg, så beslutade jag mig för att göra henne glad genom att rita av hennes blivande pojkvän. Detta blev resultat, och jag tycker den är rätt okej, trots några misstag (t ex att jag skrivit fel datum...). Men jag det verkar som Medina gillar den på de bilder hon sett, och då är jag nöjd :) Dessutom ser den myyyycket bättre ut irl, har fortfarande inte skaffat någon scanner och att ta med kameran blir inte 100% rätt.

I morgon ska jag och Ida gå ut en sväng längs sjön och försöka få några fina bilder. Har lite idéer, så får hoppas de blir så snygga som jag föreställt mig i huvudet (vilket det sällan blir, men skit samma). Ska försöka städa också, eftersom jag fortfarande inte gjort det. Sa att jag skulle göra det förra veckan... blev aldrig av.

Efter flera timmars jobb på att avsluta Andrew så ska jag sätta mig vid tv:en och börja kolla igenom The Mighty Boosh, säsong 1. Blir en trevlig kväll för min del :)
Hugs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: