slide show

SKRIVET: 2010-09-08, kl 21:14:56 | PUBLICERAT I: - Landskap

September


Igår tog jag en promenad med Ida. Hade det lite mysigt och pratade om sådant som var värt att tas upp. Vi passerade de öppna fälten vid karlberg och är på väg mot nobel. Just då tar jag upp att jag aldrig kommer få tillbaka min kamera osv och det kommer ta evigheter innan den är fixad. Då ringer min far. Gissa vad han berättade för mig? "Din kamera är fixad och står på ditt bord". Jag blev riktigt, riktigt glad. Nu kan jag fotografera igen! Har inte kunnat gjort det på en månad och det har varit sjukt irriterande.

Nu ska jag beställa mina reflexskärmar, prioritet nummer ett. Sedan får vi se om det blir motljusskydds, gråfilter och så småningom ett nytt objektiv. Måste skaffa mig en ny kameraväska också. Kan inte köpa allt för mycket grejer då jag måste spara pengar till England. Men två reflexskärmar är ett måste!

Snart helg i alla fall och då ska jag dra med mig Ida ut, hehe.
Puss och kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: