slide show

SKRIVET: 2010-09-06, kl 21:31:04 | PUBLICERAT I: - Porträtt/Människor

En förändring


Ida förra hösten

Jag har bestämt mig att det ska ske en förändrning i min blogg. Så fort jag får tillbaka min kamera/skaffar mig en ny, ska mycket ändras.
  • Designen ska bli bättre
  • Ska ta mycket mer kort, på intressantare saker
  • Berätta vilka inställningar, objektiv, hjälpmedel mm jag använder då några undrar
  • Ge ut de tips jag kan på fotografering
  • Försöka göra min blogg värd att kallas för fotoblogg
Men jag måste som sagt ha en kamera till detta. Kollade på massa höstbilder på deviantART igår, och jag kunde inte bli mer inspirerad. Jag längtar tills löven blir orangea, gula och röda. Det är så otroligt vackert, och mycket fint att fota i. Så innan september tagit slut ska jag försöka fått igång bloggen ordentligt. Om någon har några idéer eller åsikter på sådant som borde finnas med här så får ni gärna skriva och berätta för mig. Jag uppskattar sånt.

Så håll ut i några veckor till medan jag "gör om".
Puss och kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: