slide show

SKRIVET: 2010-11-22, kl 21:38:59 | PUBLICERAT I: - Porträtt/Människor

Nattens underliga magi


Canon EOS 1000D + EF-S 50mm 1.8 II + Reflexskärm 60cm
s1/1024, f1.8, ISO200


Satt och lekte lite i photoshop, har inget bättre för mig.

Måste berätta att jag hade det riktigt trevligt i lördags med Ida i Örebro. Det blev massa shopping, däribland ett skärp, parfym, skjorta, klädroller och massa annat. Sen även mitt bästa köp någonsin (typ)! Ett pennsudd! Behovet jag har haft av ett sådant alltså... man kan vässa det och sudda på de svåråtkomligaste ställena (t ex ögon). Det underlättar typ allting + att det är en liten borste på ena sidan av pennan för att borsta bort suddgummi damm (kommer inte på ett bra ord för det)! Underbart eller?! Fullkomligt. Dessutom såg jag den sjunde Harry Potter-filmen. Den var bra, men ändå inte så bra som jag förväntat mig börjar jag inse mer och mer nu efteråt. Kanske för att den är uppdelad i två delar och det knappt hände något i den första... Men den är fortfarande värd att se på bio för inte er som inte gått och kollat på den!

Vad har annars hänt? Ingenting. Förutom att jag såg min favoritfilm igårkväll igen. De som läst min blogg sen ett tag tillbaka borde veta vilken det är. Försökte hålla mig från att se den, men klarade det inte... Vet inte varför filmen är så fängslande. Den kanske är allmänt awesome för mig helt enkelt? Antagligen. Lul.

I helgen ska Ida och jag inviga julen genom att baka och lyssna på lite julmusik, haha. Det är mysigt, och nu när det ligger snö på backen och julklappar fyller skyltfönstrena så börjar man komma in lite i stämmningen. Det är bara den där förbannade kylan som ska komma och förstöra allting... oh well.

Ska hoppa in i duschen, sen blir det nog sängen för min del.
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: