slide show

SKRIVET: 2010-11-19, kl 22:40:18 | PUBLICERAT I: - Teckningar

Den sjunde filmen


Skiss


Detaljerat ansikte till Harry Potter


Mer detaljer i ansikte (strax innan julmusten välte)


Hår + tröja. Klar Harry Potter


Klar Harry. Detaljer i ansikte på Hermione


Ändring i ansikte + skiss på hår


Hår + mössa + halsduk


Helt klar!

Där är den, äntligen klar. Tog mig en vecka, exakt faktiskt. Jag vet inte om jag är nöjd. Jag kan tycka att det är den bästa jag ritat, alltså den mest välgjorda, men jag är ändå inte nöjd med den. Kanske för att den inte blev exakt lika bra som bilden. Men sen vill jag samtidigt att den ska bli lite av min egen, så den ska ju inte heller vara precis som bilden... haha, jag tror faktiskt att jag aldrig kan bli nöjd över mina tecknigar. Men jag ser i alla fall att jag utvecklas lite mer för varje bild jag ritar. Så det är väl bara att rita på tills jag blir helt awesome. Har jag nämnt att mina bilder ser bättre ut upp-och-ner förresten? Jag tycker det. Kanske borde börja med någon slags upp-och-ner-konst... hm.

Men imorgon är det ÄNTLIGEN lördag. Känns som det tagit evigheter, veckan har gått så sjukt segt. Det kanske bli så när man längtar till något. Imorgon är det ju nämligen dagen då Ida och jag tar 11.25 bussen in till Örebro. Det bli shopping (även om plånboken inte helt vill gå med på det) och så självklart bio. Harry Potter, vad annars? Nej, jag är ingen hp-nörd. Men filmen ska ju vara bra, och jag älskar bio.

Dessutom ska jag börja jobba på ny design, nu när provdagarna är över. Får nog börja till veckan, i helgen hinner jag inte. Har en tysk bok att läsa ut och skriva sammanfattning.

Måste påpeka min ENORMA smärta i mina armar. Jag hade "bodypump" på idrotten (på gym) i onsdags. Igår hade jag träningsvärk, idag har jag bara ont. Inte roligt alls, och jag blir typ depp av det... kan inte röra mig liksom. Hoppas verkligen det går över tills imorgon.

Nu hör jag hur sängen ropar på mig. Ska bli så skönt att få sova! <3
Puss och kram!


karro

du är så himla duktig!



PUBLICERAT: 2010-11-20, 19:49:11 | URL: http://aimemoi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: