slide show

SKRIVET: 2010-12-12, kl 20:57:55 | PUBLICERAT I: - Teckningar

Moulin Rouge









Endast denna bild är redigerad

En veckan och en dag, sen blev den äntligen klar. Jag såg på Moulin Rouge förra helgen (av annorlunda skäl) och jag antar att det förklarar allt. Såg en som gjort en liknande bild så himla fint på deviantART och ville testa själv. Som vanligt så kan jag hitta tusentals fel med bilden som göra att jag inte gillar den, men bortser jag från dom så är den rätt okej.

Har såklart ingen skanner, så måste ta bilderna med min kamera. Kvalitén och propositionerna blir självklart inte på topp, men en ny skrivare med skanner är lovad från pappa. Förhoppningsvis så dröjer det inte alls för länge innan den dyker upp.

Imorgon ska jag upp 06.40 istället för 08.20 pga att se på lucia. Jag vet att jag inte är den enda i min klass som är förbannad över att sovmorgonen försvinner. Man har ju sett sånt där hundra gånger redan. Trodde man slapp sånt på gymnasiet, men så var det ju inte. Aja, en skoldag från 08.00 till 16.00 är ju inte helt fel...

Ska göra mig någon smörgås och sedan sätta mig framför tv:en resten av kvällen.
Puss och kram! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: