slide show

SKRIVET: 2010-12-07, kl 21:27:35 | PUBLICERAT I: - Landskap

Kyla


Canon EOS 1000D + EF-S 50mm 1.8 II
s1/3200, f4.0, ISO200


Bilden är oredigerad. Jag var faktiskt duktig idag och fotade lite! Slutade klockan ett idag så när jag kom hem tog jag med mig kameran och gick ner till sjön för att försöka få lite fina bilder. Var säkert bara nere i en halvtimme men det är ju så kallt ute! Fick säkert en del bra, men har inte orkat kolla eller redigerat några av dom. När Ida slutade gick vi hem till henne en stund, och sen jag kom hem har jag bara suttit och ritat (en bild som dyker upp här snart).

Imorgon blir det att jobba, vilket jag inte gjorde förra veckan då jag var i Örebro och inte skulle hinna hem. Är inte så taggad för att skriva en "bookreview" klockan 8.00 imorgon på en engelsk bok jag inte ens läst ut... Bra jobbat, Karro.

Igår köpte jag en ny mediaspelare till min HTC som jag rekommenderar till er som äger en Android och har lust att spendera 18kr på en snygg och riktigt bra mediaspelare. PlayerPro heter den. Totalt ointressant egentligen... hm. Aja :)

Ska äta något sen går jag och lägger mig.
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: