slide show

SKRIVET: 2010-12-31, kl 12:06:39 | PUBLICERAT I: - Landskap

Farväl tvåtusentio - välkommen tvåtusenelva


Canon EOS 550D + EF-S 18-55/3,5-5,6
s1/250, f11, ISO100

Upplevde detta fenomen på julafton i Sälen. Regnbåge - utan regn och klar himmel.

Idag är det sista dagen på året. Känns lite konstigt egentligen, tycker 2010 har gått så otroligt snabbt. Men ett mycket bra år har det varit! Ett av de bästa på länge tror jag faktiskt. Därför måste jag se till att 2011 blir tio gånger bättre :)

Så lat som jag varit de senaste tre dagarna har jag inte varit på månader. Linn och jag har knappast gjort någonting. I tisdags satt jag på bussen hela dagen, långtråkigt - ja. I onsdags låg vi hemma och spelade tv-spel hela dagen. Spyro och Guitar Hero. Vilket liv, va? Vi tog oss faktiskt en promenad till ICA för att köpa lite godis också. Och igår såg vi på film, Djungelboken och min favoritfilm - How to train your dragon <3 Sjätte gången sedd, och fortfarande lika bra :) Vi råkade nämligen ta sönder Guitar Hero-skivan, så det blir inget mer spelande för våran del.

Idag ska vi däremot försöka gå ut en sväng innan vi ikväll ska iväg till Linns grannar och äta och fira nyår. Ska bli kul att göra något annat på nyår istället för att vara i Sälen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning, ha en riktigt trevlig nyårsafton! :)
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: