slide show

SKRIVET: 2011-09-01, kl 17:40:22 | PUBLICERAT I: - Teckningar

För lite tid för så mycket inspiration



Pågående teckningar

Detta är alltså vad jag jobbar med just nu inom "tecknarvärlden". Började med den rejält konstiga bilden av Harry Potter någon vecka efter jag kom hem från Island. Såg en av filmerna på tv:en och kände mig såklart inspirerad. Fråga mig inte varför jag valt en sådan konstig bild, haha. Var i alla fall tvungen att avbryta den eftersom min mamma bad mig om en tjänst att rita av henne och hennes 'vännina' Birgitta, till hennes födelsedag. Hon fyllde år i helgen och jag är bara klar till hälften så jag är lite behind schedule.

Dessutom så är jag såååå sugen på att rita Legolas från "Sagan om Ringen" :) Såg ju alla tre filmer nyligen och känner hur inspirationen flödar än! Så fort jag blir klar med mammas bild så är Legolas näst på listan, Harry Potter får vänta ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: