slide show

SKRIVET: 2011-11-14, kl 17:34:54 | PUBLICERAT I: - Blandat

"Scratch map"





Jag tror inte att jag nämnt min så kallade "scratch map"! Så det måste jag göra eftersom jag fullkomligt älskar den. Hittade den på Topshop i England och kunde inte låta bli att betala 15 pund för att ha den i mina ägodelar. Det är alltså precis vad det låter som: en skrap-karta! En stor världskarta med en guldig yta som sedan skrapas bort när man varit där. Genialt! Jag som älskar att resa känner nu ett ännu större behov av att ge mig ut i världen. Har ju hittills bara varit i Europa, så det har inte blivit någon större yta att skrapa bort :)

Just nu håller jag på och "finskrapar" (alltså skrapar fram alla sjöar och den där extra guldkanten runt alla länder), sedan åker den upp på min vägg där jag tydligt kan sen den :) Shit, vad jag måste ut och resa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: