slide show

SKRIVET: 2011-01-08, kl 00:54:19 | PUBLICERAT I: - Teckningar

Jónsi


Skiss


Ifylld skiss


Detaljer i ansikte


Fler detaljer + hår


Fler detaljer


Klar!

Jag tror att jag är nöjd för första gången. Jag gillar den här bilden, blev helt okej! Kanske för att det speglar min stora idol... hm.

Jag har suttit med denna teckning sen i onsdags... tror jag. Har försökt hitta en bra bild på Jónsi att rita av i månader, men så såg jag den här på Flickr och den blev perfekt för mig. Kände mig riktigt inspirerad av att rita denna, och min "isländska" playlist på Spotify är det enda som strömmat ur mina högtalare under dessa tre dagar :) Kändes lite bra att den sista sidan på mitt ritblock fick fyllas av Jónsi, han är värd det <3

Var med Ida igår (det är ju faktiskt lördag nu)! Vi lagade ugnspannkaka, gjorde chokladmilkshake och hade det mysigt. Hade nämligen 4dl mjölk hemma som gick ut igår, så vi försökte göra oss av med så mycket som möjligt. Ett paket återstår förstås... Blir väl till fruoksten.

Städade även rummet! Duktigt av mig, nu känns det mycket bättre när det inte ligger 5 cm damm överallt. Förstår inte hur det kan bli så dammigt hela tiden...

Jag ska väl hoppa in i duschen en stund innan jag förbereder mig för sängen :)
Puss och kram!


Stephanie

Hej, alltså shit vad fint du ritar!! Helt otroligt! Haha själv försöker jag lära mig, så undrar lite vad den där lilla trä grejen heter, alltså den som jag antar att du skuggar med? Rätta mig om jag har helt fel :)

/Stephie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: