slide show

SKRIVET: 2011-08-08, kl 12:00:27 | PUBLICERAT I: - Stadslandskap

Motvilligt hemma


Reykjavík från hotellrummet sista natten.

Nu är jag hemma igen efter en vecka på världens finaste ö! Måste säga att jag inte ville åka därifrån, nej, jag ville faktiskt stanna. Mest för att jag inte visste när jag skulle komma tillbaka, det skrämde mig lite när jag insåg att det kunde dröja flera år. Men sen lovade jag mig själv att så lång tid skulle det inte ta, utan jag ska jobba hårt och komma tillbaka snart. Innan den gången ska jag också ha lärt mig hyfsad isländska.

Bilder och lite mer info vad jag faktiskt har gjort på Island kommer upp så småningom. Jag har 500 bilder att välja ut och redigera och en film att sätta ihop. Och eftersom jag kom hem i natt så har jag inte orkat flyttat bilderna till datorn än. Men det kommer, det lovar jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: