slide show

SKRIVET: 2010-02-14, kl 16:36:35 | PUBLICERAT I: - Makro

Kärleks dagen.


Då var det dagen man ska sprida kärlek!
Hoppas ni haft en bättre alla hjärtans dag än mig, för jag har suttit här hemma med min ensamhet och pluggat lite. Inte så speciellt kul. Skittråkigt faktiskt.
Nu sitter jag och lyssnar på lite gamla låtklassiker. Det är konstigt, man gillar en låt ett tag, slutar lyssna på den, hittar tillbaka till den och konstigt nog är den bättre än när man först lyssnade på den. Haha, så är det för mig i alla fall :) Totalt ointressant, jag vet.

Jag är så sugen på sommaren nu! (appropå ingenting) Lov liksom och sena sommarkvällar. Men jag får vänta ett tag till... typ, fyra månader.

Glad alla hjärtans dag och fortsätt sprida kärlek :)


Linn

SV: Kanske ska till skottland med pappa på påsklovet.



Och, på bilden, tagit själv? Isf, vilken bok? :O



PUBLICERAT: 2010-02-14, 18:56:32 | URL: http://elmomachine.blogspot.com
Emelie

Happy v-day(lite i efterskott, men ändå) :D

Sommaren är bäst



PUBLICERAT: 2010-02-15, 20:41:48 | URL: http://vilseiforvirring.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: