slide show

SKRIVET: 2012-01-23, kl 17:32:21 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Fotografier från storstan















Canon EOS 550D/HTC Sensation

Det här är alltså vad jag har sysslat med i helgen. I fredags tog jag och Ida tåget till Stockholm där vi överraskade Linn. Den tjejen fyllde nämligen 18 år igår, så vi hittade på massa roligt!

Först ut på fredagseftermiddagen var en tur med "SkyView" som alltså är en tur upp på Globen i en glasboll. Väldigt häftigt och det är inte alla som kan säga att man varit uppe PÅ Globen ;) På fredagkväll blev det mysig middag och massa prat.

Lördagen inleddes med en tur till Naturhistoriska Riksmuseet, där vi befann oss hela dagen och kollade in alla uställningar ("Polarisar" var min favorit ♥). Efter det kollade vi in en 3D-film på häftiga Cosmonova. Kvällen bjöd på ännu en hemlagad middag och sällskapsspel.

Sista dagen överraskade jag och Ida med att komma in sjungandes till Linn med nybakta cupcakes på morgonen! Sedan begav vi oss mot stan för att ta en ovanligt kort och lat sväng på stan. På kvällen tog Ida och jag tåget tillbaka hem.

En riktigt mysig helg, och jag saknar redan Stockholm. Så galet mysig stad



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: