slide show

SKRIVET: 2011-09-09, kl 16:53:24 | PUBLICERAT I: - Teckningar

Medina och Andrew









Min vän Medina och Andrew Garfield

Jag vet att jag sa att jag skulle göra Legolas från "Sagan om Ringen" näst, men faktum var att jag tappade inspirationen när jag började. Det är ingen bra idé att skjuta upp på teckningar... Jag vill fortfarande rita av honom, men jag måste få tillbaka min inspiration först :) Men i onsdagskväll kom jag faktiskt på att göra denna bild ovan istället. Eftersom jag hade ett maraton förra helgen så föll all min inspiration (gud vad jag snackar om den) över till Andrew Garifeld. Och eftersom jag Medina och jag delar kärleken till honom fick hon hänga på bilden. Detta blev min tredje teckning till Medina ;)

Men Andrew har hamnat på papper tidigare, kolla här hur den ser ut!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: