slide show

SKRIVET: 2011-09-30, kl 17:39:27 | PUBLICERAT I: - Teckningar

Island och EU


Europeiska Unionen och Island

Som ni kanske vet så sitter jag för fullt med läxor och har gjort hela veckan. Det jobbigaste just nu är sammhällsarbetet - en fördjupningen om något inom EU. Man fick alltså välja fritt, och jag kom snabbt på att mitt arbete skulle få handla om "Island och EU", eftersom något jag tycker är intressant skulle göra arbetet så mycket roligare. Har gått dåligt att hitta fakta hela veckan, men idag när jag tog hjälp av min bror så börjar det faktiskt gå framåt! Mycket fakta och övriga delar till arbetet återstår, men jag är på god väg.

Kunde inte heller hitta någon bra framsida till mitt arbete, så jag gjorde min egen :) Den visar tydligt att EU vill ha med Island i sin union för att få bättre tillgång till landet, medan Island själva tvekar och anser att det kanske är bättre att stanna utanför.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: