slide show

SKRIVET: 2011-10-26, kl 19:28:18 | PUBLICERAT I: - Teckningar

The Big Bang Theory










Sheldon, Penny och Leonard från "the Big Bang Theory"

ÄNTLIGEN! Vet inte hur många timmar det har tagit mig att göra klart den här teckningen. Började för en månad sen, och har haft så mycket att göra att den nästan blivit dammig här vid sidan av mitt skrivbord. Men nu är jag klar, och det var utmanande. Jag gillar i alla fall att det blev bättre än jag väntat mig. Och måste fortfarande skaffa mig en scanner... Bilderna blir så fel när de tas med kameran.

Nu kan jag i alla fall känna min nöjd över att ha ritat något från min favoritserie :)


ellen

jäklar vad duktig du är!



PUBLICERAT: 2011-10-30, 13:18:50 | URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: