slide show

SKRIVET: 2011-10-23, kl 19:17:34 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Fångad i en bok



Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Nu är mina doftljus tända och kuddarna i sängen är tillfluffade. Igår var jag iväg till biblioteket i stan och kollade på om de hade de böcker jag planerat att läsa. Sagan om ringen var en av dem, och har länge varit. Har aldrig tagit initiativet till att börja läsa böckerna, men i lördags lånade jag med den första boken hem och satt och lästa non-stop i flera timmar. Har aldrig läst 110 sidor i en bok på en dag, är chockad över mig själv. Men boken är galet bra, och jag kan inte sluta läsa den helt enkelt :)

Så nu ska jag försvinna in till "Middle-earth" resten av kvällen!

Till er bjuder jag mysig höstmusik: Coldplay - Paradise ♫



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: