slide show

SKRIVET: 2011-10-03, kl 18:37:14 | PUBLICERAT I: - Blandat

En av världens bästa filmer




The Social Network

I helgen tog jag initiativet till att köpa mig filmen The Social Network. Jag är älskat filmen sedan jag först såg den på bio i England för snart ett år sedan. Den är en av mina absoluta favoritfilmer, och jag kan aldrig få nog av den. Så när jag såg den på Maxi i lördags så drog jag åt mig den, och sedan var den min :) Ser fram emot att få se över tre timmars extramaterial... Och att få se filmen en sjätte gång. Förutom att snyggingen Andrew Garfield finns med i den, så är den fantastisk gjord på alla möjliga sätt! Musiken, storyn och alla skådespelare... Den är helt enkelt galet bra!

Har du inte sett den? Då är det verkligen på tiden :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: