slide show

SKRIVET: 2011-11-05, kl 16:23:24 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

En vecka i Storbritannien















Alla bilder tagna med Canon EOS 550D + Canon EF 18-55/3.5-5.6 eller Sigma AF10-20/4.0-5.6 EX DC HSM

Här är mina favoritbilder från min vecka hos Anna-Lena. De flesta är från vårt besök i York, men det var typ bara då jag tog bilder. Min kamera är ju så förbannat klumpig när man väl tänker på det så är det inte roligaste att dra med sig den överallt :) Men Ida hade med sin digitalkamera och när jag väl får bilderna där ifrån så kan jag kanske lägga upp några fler. Dessutom så shoppade vi de flesta dagarna och då finns det inte så mycket att ta kort på :) Fler bilder finns på min facebook.

Har i alla fall haft en riktigt trevlig vecka tillsammans med min syster och Ida, jag längar redan tillbaka till England! Är det någonstans jag trivs utomlands så är det i England och på Island.

Tack syrran för ett fantastiskt höstlov!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: