slide show

SKRIVET: 2011-05-18, kl 15:47:49 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Röd, blå och vit












HTC Hero

Ungefär såhär har mina tre senaste dagar sett ut. Anlände till Norge söndagkväll och kom hem igår vid halvåtta ungefär. Under måndagen och tisdag så marscherade vi och uppträdde på flera olika ställen i Moss, schemat var alltså fullt. Så fort man var klar på ett ställe så åkte vi till nästa. Trevligt var det, även om jag personligen gillade det mycket mer förra året. Antagligen för att jag inte var drillare själv i år, utan bara ledare, så satt/gick vid sidan av hela tiden. Måste säga att jag blev otroligt sugen på att vara med när man hör paraden spela högt bakom sig och norskar som jublar, rätt så häftig känsla.

Som man kan se så är bilderna tagna med min mobilkamera, vi snackar 5 megapixel här. Men jag hade ingen lust att dra på min kamera, även om jag kanske ångrar det lite nu i efterhand. Ska se om jag kan göra ett filmklipp med allting som jag spelade in så småningom.

Fick förresten reda på att jag fått mitt sommarjobb på Saab Bofors Dynamics i sommar! Ett brev kom hem till mig igår, så det kändes ju bra. 75 kr/tim, 40 tim/veckan i fem veckor, du får göra matten! Precis vad jag behöver ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: