slide show

SKRIVET: 2011-05-09, kl 19:06:39 | PUBLICERAT I: - Makro

Nyanser av lila



Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 + Närbildslins 4+

Jag funderar och funderar men kommer aldrig fram till något bra att fota. Fantasin är några mil bort nu och har inga planer på att återvända än. Förstår inte, det är ju toppenväder och allt men ändå så har jag ingen inspiration. Skyller väl på skolan eller något.

Var hos frissan idag och klippte mitt vildvuxna hår. Känns otroligt lätt nu, nästan lite för lätt. Fast det är rätt så skönt nu antar jag. Gick även på stan med mamma en sväng och köpte glass, yummy!

Eftersom min äldre bror fyllde år i lördags så kommer han förbi imorgon och då det blir tårta, ännu mera yummy :) Min kväll kommer ägnas åt tv:en, och ishockey... konstigt nog, känner knappt igen mig själv längre.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: