slide show

SKRIVET: 2011-05-28, kl 18:23:32 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Lördag som egentligen inte är en städdag



Ja, detta är tyvärr mitt rum...

Vad gör man när det ser ut såhär på stället där man bor? Jo, man sätter upp håret, kavlar upp ärmarna, sätter på musik på högsta volym och börjar att städa! Det är ju kul, en lördageftermiddag sådär... Men som det går att se så var någon tvungen att göra det, och tror inte att någon annan av mina familjmedlemmar vill göra det åt mig. Så efter två timmar så har jag äntligen gjort det fint här inne igen, och vi får hoppas att det håller sig fint i några veckor framöver :) Resultatet ser du här nere!

Igår kändes jag mig förresten riktigt spontan och köpte mig en tröja som jag tyckte om! Är visserligen 380kr fattigare, men en sådan fin, "limited" tröja som denna är absolut värd pengarna. Hoppas att den passar så bra som jag föreställt mig också...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: