slide show

SKRIVET: 2011-05-13, kl 17:45:35 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Kemin - where it all happens





Canon EOS 550D

Så här såg det ut tidigare idag när jag satt ute med musik i öronen och penna i handen. Det var varmt och skönt och jag njöt riktigt ordentligt. Teckningen började jag faktiskt med imorse på min jobbiga 80 minuters kemilektion (bra att jag gör det jag ska på lektionerna...) och jag kunde inte sluta att fortsätta rita på den, inte ens när jag kom hem. Men nu får den vara klar :) Ärligt talat så gillar jag den, bara för att jag gjort den helt från mina egna tankar och inte ritat av vilket jag oftast gör.

Sorry för den dåliga uppdateringen förresten. Skyller lite på att blogg.se haft problem och mitt internet har inte funkat till 100%.

Ikväll blir det jag och jag endast. Ska se ishockey (surprise) och en film hade jag tänkt mig. I morgon kör jag Eurovision med Ida, traditonerna kan ju inte brytas ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: