slide show

SKRIVET: 2011-05-31, kl 15:03:28 | PUBLICERAT I: - Teckningar

Färglös vs färgglatt



Tagna med Canon EOS 550D

Mina ben värker och jag känner mig riktigt utmattad. Har tillsammans med Ida sprungit "Minimaran" på en mil idag på lite mer än en timme. Det var stekhett ute och vinden var inte så svalkande. Men vi tog oss runt i alla fall och vi gjorde det snyggt :) Känns riktigt bra.

Ovan är mina två (av tre) arbeten som jag har gjort i bilden under året. Den första en abstrakt målning och den andra en teckning av ett motiv. Den tredje bilden tyckte jag verkligen inte om, så slängde den. Hade ritat med "kladdkritor" och det säger ju allt. Ska aldrig göra det igen, haha. Men har som tur fått ett MVG i bild, tack vare dessa pappersbitar fyllda med färg och kol!

Kan dessutom säga att mitt kemiprov gick åt skogen idag :):):) Kunde verkligen ingenting och chansade på i alla fall 70% av allting, bra jobbat av mig! Det är G eller IG som gäller kan jag säga...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: