slide show

SKRIVET: 2011-03-31, kl 20:31:06 | PUBLICERAT I: - Svart/vit

Swoosh


Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
s1/60, f2.8, ISO400


Att det alltid kommer sig att jag laddar upp nya inlägg så sent på dagen...

Hade en relativt skön dag, började med ett svenska prov på tre timmar, vilket ställde in alla mina förmiddagslektioner (matte, fysik, kemilabb...). Så besökte Louises hem tillsammans med Sofia vid lunchen :) Sedan flöt eftermiddagen på och det blev en torsdagsfika med Ida.

Gick även hem utan läxor idag, kändes otroligt bra! Första gången på... evigheter, haha. I morgon följer skolböckerna med mig hem förstås.

Och nu blir det serie-tittandes för mig (gissa vilken?) och sedan sängen. Är riktigt trött för att vara så tidigt på kvällen. Helgen blir fullspäckad, så bäst jag skaffar mig lite sömn :)

Hugs!

Seabear - I Sing I Swim



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: