slide show

SKRIVET: 2011-03-29, kl 20:08:12 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

På plats... bland damm






Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 + Närbildsfilter +4

Idag kom de upp på vägen - tavlorna! Tog sin tid, men nu sitter dem. Känns inte så naket på mina väggar längre. Tyvärr så hänger de i ett mycket stökigt rum. För att inte tala om allt damm! Har inte städat på ett bra tag, och det syns... Tjocka lager av damm ligger på mina plana ytor. Speciellt min tv, som suger damm som en svamp. Så tog dammsugaren och snabbstädade lite snabbt, men får allt ta att damma och så innan fredag.

Jag känner mig lite bloggtråkig igen :( finns liksom inget intressant att berätta, händer ju inget intressant. Och saknar fortfarande bra bilder och tecknandet går segt. Ska bättra mig, så fort våren sätter fart ordentligt (kommer ju bara ny snö hela tiden!!) och inspirationen börjar flöda så blir det annat. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge :)

I helgen ska jag hitta på något med Hanna och Louise, sen ska jag ha en mysig dag med Ida. Blir väl lite pluggande antar jag också... hoppas jag. Men nu ska jag göra några goda mackor och sedan titta på tv resten av kvällen. Kanske blir något the Big Bang Theory också, eftersom jag inte kan låta bli...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: