slide show

SKRIVET: 2011-03-01, kl 18:59:12 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Naturvetenskapliga läxor





Plugg, plugg, plugg och mera plugg...

Gissa vad jag gör? Hatar att plugga, speciellt när det är något som man inte är intresserad av. Liksom tvingas läsa massa om något som inte spelar någon roll för dig vilket som. Medeltiden är väl en okej tid att läsa om, men är lååångt ifrån vad som intresserar mig... Matte är inte heller det roligaste, inte att plugga inför prov i alla fall. Blir två mycket tuffa veckor.

Men sitter och spelar min underbara musik med foobar i alla fall, som man kan se. Den isländska playlisten är på full rulle. Jag läste dessutom något intressant på wikipedia nyss. Att 1 februari uttalde sig Jónsi om att han och bandet (alltså Sigur Rós) skulle "get together" igen! Efter ett års paus så längtar jag efter ny musik från dom, hoppas verkligen att detta håller i sig nu. Jónsi's soloalbum "Go" är självklart galet bra och han är sjukt grym som soloartist... men ärligt så är de som band, Sigur Rós, snäppet bättre ;)

Som ni ser så har jag också börjat på en ny bild som sneakpeakar fram lite bland läxorna... Vem kan det vara tro? ;)
Puss och kram!


Vem längtar inte efter mer av denna musik?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: