slide show

SKRIVET: 2011-03-20, kl 20:11:27 | PUBLICERAT I: - Porträtt/Människor

Kallt porträtt


Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
s1/60, f1.8, ISO800


Idag hörde den här tjejen av sig och berättade att hon skulle komma till mig i helgen, vilket var en riktig mysig nyhet! Ser redan fram emot en helg med massa film, godis och förhoppningsvis en fotografering. Nya bilder skulle liksom inte sitta fel :)

Och jag har kommit hem från en helg i Sälen. Igår åkte jag skidor i toppenväder i Kläppen. Solen sken, klarblå himmel och en temperatur på nollan, jag älskar sådant väder! Längtar redan till påsklovet då det är ännu varmare och man kan lämna jackan i stugan och dra på sig en tröja istället. Dessutom kanske jag lyckas få Louise och hennes familj att hyra sig en stuga i Sälen medans jag är där, så vi kan åka lite tillsammans i kanonväder :)

Dessutom ser jag fram emot skolan imorgon, typ första gången på länge. Saknar vekligen alla efter en vecka hemma i sängen. Men nu blir det Solsidan och film!
Hugs.


Anonym

Hej :D

skulle du kunna teckna av denna bilden:

http://www.hottiesontv.com/wp-content/uploads/2011/02/Selena-Gomez-Who-Says-1.jpg



SKULLE VARA HELT GRYMT FÖR LÄSER DIN BLOGG VARENDA DAG :D


En Ful katt

Förlåt för att jag inte hört av mig på ett tag :(

Det har varit så himla jobbigt i skolan, men kan knappt tänka mig hur det då är på NV :O

Men snart du, din lilla fula katt, då kommer jag ned och skänker bort min mighty powaah. Mysiga promenader, så får vi fotografera lite du och jag :)

Jag älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: