slide show

SKRIVET: 2011-03-15, kl 14:35:00 | PUBLICERAT I: - Teckningar

Jónsi - igen!








Jón Þór Birgisson - aka Jónsi

Nej men oj... jag råkade göra en till bild på Jónsi ;) Haha, nej, men hittade en såndär grym bild jag ville ge mig på igen och den här gången sa jag åt mig själv att vara så j*vla noggrann som möjligt. Och ja, det syns väl kanske på outiften? Men detta är nog första gången jag säger detta: Jag är sjukt nöjd med denna bild. Jag är stolt över att jag var så detaljerad och inte gav upp, för den var utmanande! Tänk att jag faktiskt slutförde den...

Idag har jag varit hemma, mådde inte bra imorse. Halsen är svullen, näsan rinner och jag hör ingenting. Dessutom har jag jobbigt ont i nacken. Trodde min förkylning var borta, men tydligen inte... Blir aldrig frisk :( Lite irriterande är det också att jag har några läxor som jag kunde fått gjort, men självklart så är alla böckerna i skolan.

Och det är så himla fint väder ute! Våren börjar komma och jag längtar tills snön är borta. Men varför måste jag alltid vara tvungen att sitta inne när solen skiner som mest?
Hugs på er.



Rami

Jag ritar också och uppskattar verkligen dina bilder! Har jobbat som tatuerare innan där jag fick träna upp mina färdigheter. Mitt område e precis som ditt skuggning och teckna med blyerts.. Mejla mig så kan jag visa någon bild ;) förtsätt i denna stil och lycka till



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: