slide show

SKRIVET: 2011-03-13, kl 19:45:55 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Grått, trist och min kamera


Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
s1/100, f3.5, ISO100



Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
s1/100, f3.2, ISO100


Hela veckan har solen varit framme och när jag väl får lust att ta med mig kameran ut så är det mulet och trist. Men jag tog mig ändå en två timmars lång promenad runt stan och fotade allt möjligt jag såg. Har dock ingen ork att redigera några nu så därför fick det bara bli två bilder på reflektioner i vatten som jag tyckte blev lite fräna :)

Kajsa mötte sedan upp mig och vi gick till stan och McDonalds för att äta lite glass! Blev en McFlurry Oreo för mig som smakade gott, sedan gick frusna lilla jag hem till mig. Ska antagligen sätta på någon film senare för att avsluta helgen bra!
Hugs.


Renelena

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.



PUBLICERAT: 2011-07-25, 07:31:41 | URL: http://renelena.blognownow.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: