slide show

SKRIVET: 2011-03-07, kl 17:06:12 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Glass - bra för halsen




Lite nyttig måste man väl också vara...

Jag har blivit sjuk i alla fall, great. Är hes, snorig och allt det där som ingår i en förkylning. Så har varit hemma idag, men inte pga av förkylning, utan för att alla mina lektioner varit inställda. Är det möjligt? Ja, med en vattenläcka på skolan så är det. Gjorde mig i ordning för att gå till skolan imorse när Medina hör av sig 09.10 och berättat att vi har en day off. Min facebook var bombad av inlägg från lyckliga elever kan jag säga. Ibland är det allt skönt att gå på gamla, slitna Bergslag.

Så istället för att slita bakom bänken har jag ritat, slöat framför tv:en, beställt bilder, tagit en promenad till willys och gjort ett fåtal uppgifter i matte (lite studerande får man allt ta). Jag köpte ramar i juli som jag tänkte ha mina egna bilder i, men har varit allt för lat för att fixa fram några foton. Så idag tog jag steget och beställde så de kommer i slutet av denna vecka. Och på willys köpte jag hem lite glass och tuggummi. Glass är ju så otroligt skönt för halsen, och dessutom supergott.

Imorgon lär nog läckan vara fixad och jag pallrar mig till skolan igen. Vi får inte glömma att det är studiedag på onsdag förstås.
Hugs :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: