slide show

SKRIVET: 2011-03-11, kl 19:23:58 | PUBLICERAT I: - Porträtt/Människor

Dokumentärer en fredagkväll


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.8 II
s1/332, f1.8, ISO200


En gammal bild från en fotografering med Linn i höstas, omredigerad för att så småningom bli en av mina tavlor. Måste säga att jag saknar den här tjejen rätt så mycket. Två och en halv månad sen senast, men känns som det var fyra. Hoppas jag kan åka till huvudstaden och säga hej snart.

Jag känner mig lite mer som en nörd för varje dag. Jag börjar äta frukt mycket oftare, besöka biblioteket minst en gång i veckan och har läst ovanligt mycket böcker på sistone. Som om inte det är tillräckligt så laddar jag just nu ner flera dokumentärfilmer om naturkatastrofer/miljö/världen för att kolla på ikväll - en fredagkväll! Inte för att det är dåligt eller så, men för ett år sedan var jag inte ens i närheten av böcker, bibblan eller frukt. Kan det ha något med NV att göra... eller har jag bara växt upp?

Ida åkte till London idag och Lollo till Danmark. Ja, är avundsjuk. Jag blir lite sugen på en utlandsresa måste jag säga. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge! ;)
Hugs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: