slide show

SKRIVET: 2011-06-08, kl 18:10:57 | PUBLICERAT I: - Porträtt/Människor

Friheten är nära


Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6
s1/100, f5.6, ISO100



Redigerad i Lightroom 3
+ Svart/vit effekt, kontrast, klarhet, vinjettering, ljusa/mörka toner


(Lägg märke till hur sött denna människa håller sina fötter, haha.)

Imorgon är det äntligen skolavslutning för min del! Något som jag längtat efter sen i januari, kanske tidigare till och med. Sedan har jag ungefär två månader framför mig där Island, Gotland, födelsedag, arbete och många fantastiska mysiga dagar väntar. Sommarjobbet börjar redan på måndag och sedan sitter jag på ett kontor inne på Bofors i fem veckor (sista arbetsdagen: min födelsedag, how epic).

Inte en enda läxa på två månader, den underbara känslan ger mig rysningar...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: