slide show

SKRIVET: 2011-06-14, kl 18:02:14 | PUBLICERAT I: - Stadslandskap

Europas mysigaste huvudstad


En bild på Stockholm tagen för längesedan med min gamla digitalkamera.

Idag kom jag fram till att vi i Sverige har en av Europas vackraste huvudstäder. Stockholm är otroligt fint, och väldigt, väldigt mysigt. Har besökt Stockholm hur många gånger som helst, och har alltid gillat att åka dit. Men inte förrän idag när jag åkte in till centrum så tänkte jag på att den faktiskt slår alla huvudstäder i hela Europa, i alla fall de flesta. Reykjavík är inte ens i närheten av lika vackert som Stockholm, det förväntades inte från mig va? (Däremot är Island i helhet tusen gånger vackrare än Sverige).

Det är alltid lika mysigt att åka in till våran huvudstad, möta dess charmiga byggnader med vatten som smyger emellan. Ja, Stockholm, du finns i mitt hjärta

Mysig musik en mysig tisdag...
Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: