slide show

SKRIVET: 2011-06-16, kl 15:24:38 | PUBLICERAT I: - Blandat

Aktiv på jobbet

Jag sitter på jobbet just nu. Har "fika-paus", även om jag inte fikar. Pappa är i Stockholm över dagen och lämnar mig ensam på hans kontor. Har gjort uppdrag åt hans sekreterare hela dagen, och hon börjar få slut på uppgifter åt mig. Slutar inte förrän fem heller så vet inte riktigt vad jag ska göra i en och en halv timme :(

Kom och tänka på att jag inte lagt upp någon teckning på evigheter. Sanningen är att jag inte avslutat någon på evigheter. Började på "Max" i "Where the wild things are" men sedan fyllde min kompis år och jag började på en teckning på jag-säger-inte-vad-i-fall-hon-skulle-kolla-här som jag inte hunnit klart med än, och hon fyllde år 3 juni... Har ingen inspiration till att fortsätta med den. Inte bra.

Ska antagligen lägga ut något tips eller något så småningom... Om jag får den tiden och lusten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: