slide show

SKRIVET: 2011-07-12, kl 19:04:39 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Världen i mina händer


Canon EOS 550D + Sigma 10-20mm f4-5.6 EX DC HSM

Titta vad jag fick idag! Eftersom min tvillingbror åker till Hultsfredfestivalen imorgon och vi fyller år på fredag så firade vi med lite jordgubbstårta och presenter idag. Fick för det mesta platta paket, men syster (som förresten kommit hit två veckor nu från sin bostad i England) överraskade mig lite med denna fina sak! Jag har tjatat länge om att jag velat ha en jordglob, älskar ju nämligen geografi och pappas glob på jobbet är så gammal så det inte är inge kul att kolla på den längre :) Nu har jag min egen och jag älskar den!

Sista veckan på jobbet dessutom, och på lördag åker jag äntligen till Gotland!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: