slide show

SKRIVET: 2011-07-07, kl 16:05:52 | PUBLICERAT I: - Dagen i bilder

Tolv timmar av drag - varje dag


PIP spelschema

Nu är det så att allt det här står på mitt schema de närmaste dagarna. Jag kommer inte ladda upp bilder från festivalen förrän efter den är över, vilket blir söndag! Så det lär bli dött här i några dagar medan jag är på Rävåsen och lyssar på grym musik! The Wombats och Peter, Bjorn and John är favoriterna idag. Awesome ;)

För övrigt, Paramore och Ke$ha var ganska grymma igår.

P.S En tjej frågade om ett av materialen jag använde när jag ritade (ritkol, tror jag?). Kolla in mitt "Tecknarmaterial" där det står om allt jag använder, så kanske du hittar det du ville veta :) Annars, hör av dig igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara ditt namn

E-POST

URL

Kommentar: